četvrtak, 27. prosinca 2012.

Take Me Out! se vraća u Place!

Subota, 29.12.2012.
Klub Place, Rijeka

TAKE ME OUT! Goes to Rijeka! #2

Hrvoje Hlad (TMO! Purgeraj, Zagreb)
Invader (TMO! Purgeraj, Zagreb)
Bexx (to the Future)

indie-rock / indie-electro / alternative / electro / pop / synthpop / 80’s

Zadnja subota, zadnji vikend 2012. godine rezerviran je za drugi spoj zagrebačkog kluba Purgeraj i našeg kluba. Sjećate se prvog, prije negdje mjesec dana? Bilo je ultra! Le genijalno! Tražili ste da to ponovimo, pa evo, iz Zagreba nam ovoga puta dolaze dva momka s hrpetinom guzomrdajuće muzike. Gospodina Hrvoja Hlada već ste imali priliku upoznati prije mjesec dana na prvom riječkom TMO! gostovanju, a ovoga puta s njim dolazi još jedan zagrebački šarmer, gospodin Invader koji je također jedan od rezidenata zagrebačkog kluba Purgeraj. Žanrovski rokaju indie-rock/indie-electro s hip-hop, dubstep, d'n'b, trap i sličnim bass uletima. Sveukupno četvrti spoj, leptirići u trbuhu opet plešu, vrijeme je za laganu večericu, pa piće i ples! Klub Place predstavljati će naš senor resident, onaj Bexx (to the budućnost). Dakle Hlad/Invader/Bexx back2back!

Ovako je bilo na genijalnom prvom riječkom "dejtu":
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.459313530791503.104597.100001385809862&type=3

Spoj je dogovoren u 22 sata. A Place, kao pravi gentleman, časti upadom, nudi medicu i borovičku za 8 kn te domaće žestice po 6 kn.

TAKE ME OUT?

U tri godine postojanja, TAKE ME OUT! pokrenuo je pravu malu revoluciju u glavnom gradu Hrvatske. Urbani mladi ljudi koji su odlučili okrenuti leđa rastućoj količini neukusa u metropoli, svaki četvrtak vjerno prate program i njegovu prezentaciju recentnih i onih malo starijih indie rock hitova, indie elektronike te pokojeg pop hita za razbijanje monotonije. TAKE ME OUT! crew dolazi s koferom punim indie muzike koja gađa u dijelove duše za koje niste znali ni da postoje. Na prvi pogled simpatični, ali kad stanu za playere nemilosrdni poput Prljavog Harry-a; pucaju po vama dok vas ne obore s nogu, a onda vas puštaju da vidate rane jer opće je poznato da oporavak od TAKE ME OUT! tuluma traje danima, usudili bi se reći i tjednima. TAKE ME OUT! crew držat će vas na nogama dok sunce ne bude visoko na nebu, a vi zaboravite svoje ime i adresu.

Upozoravamo vas unaprijed da ne bi sljedeći dan plakali mami: TAKE ME OUT! je maratonski tulum samo za najhrabrije!

Facebook event link:
http://www.facebook.com/events/455615617834570

Nema komentara:

Objavi komentar